Më datën 8 Qershor 2015, DPS ka zhvilluar një takim me studentë nga Akademia Profesionale e Biznesit.
Po punohet për hartimin e një standardi mbi sistemet e menaxhimit kundër mitmarrjes.
Më 30 Prill 2015, AKS festoi 10 vjetorin krijimit të saj, ku e ftuar ishte edhe Drejtoria e Përgjithshme e Standardizimit.
Që nga publikimi i parë i standardit, pjesëmarrësit në zinxhirin ushqimor, janë përballur me kërkesa të reja për sigurinë ushqimore.
Më datën 8 Prill 2015, DPS ka zhvilluar një takim me studentë nga Universiteti “Luigj Gurakuqi” të Shkodrës.
Në datat 3-5 Prill, DPS ishte pjesë e Panairit “Real Estate Expo Albania 2015”.
Në datën 27 Mars 2015, DPS realizoi një takim në ambientet e kompanisë ANTEA Cement Sh.A me disa përfaqësues të kësaj kompanie.
Më datën 20 Mars 2015, DPS realizoi një takim në ambientet e UPT, me studentët Inxhinierisë Mekanike.
Në datën 18 Shkurt 2015 u zhvillua cermonia e dorëzimit të Katalogut të Standardeve Shqiptare në Bibliotekën e Universitetit Politeknik të Tiranës
Artikull mbi Menaxhimin e rehabilitimit të shfrytëzimit minerar me ndihmën e standardeve ndërkombëtarë
Standardi Evropian (EN 16372) trajton kërkesat për shërbimet kirurgjikale që ofrohen për pacientët, të cilët dëshirojnë të ndryshojnë pamjen e tyre fizike.
DPS ka publikuar artikull rreth Standardit ISO/IEC 27040:2015, në fushën e Teknologjisë së Informacionit.
Ajo çfarë është e mirë për mjedisin është shpesh e mirë edhe për biznesin, konsumi efikas i energjisë është një shembull i mirë i saj.
Identifikimi i personit, që kryen veprime financiare është thelbësor për transparencën dhe sigurinë e transaksioneve financiare.
Është e njohur gjerësisht se ndërmarrjet e vogla dhe të mesme luajnë një rol kyç në rritjen ekonomike të suksesshme, si në vendet e zhvilluara ashtu edhe në ato në zhvillim.
Për përdorimin e energjisë me më shumë efikasitet, SSH EN ISO 50001 mbështet organizatat në të gjithë sektorët, nëpërmjet zbatimit të një Sistemi për Menaxhimin e Energjisë (EnMS).
CEN dhe CENELEC theksojnë rolin e standardeve në ngritjen e cilësisë së shërbimeve të biznesit dhe në mbështetje të rritjes së këtij sektori kyç për ekonominë.