Standardet në shërbime
Standardet nuk vlejnë vetëm për produktet, por edhe për shërbimet që përdorim çdo ditë!
Për shembull:
- Hotele – Sigurojnë cilësi dhe komoditet sipas standardeve të miratuara
- Restorante – Garantojnë siguri ushqimore dhe higjienë të lartë
- Shërbime mjekësore – Zbatojnë protokolle të sakta për sigurinë e pacientëve
Standardet rrisin besueshmërinë dhe përmirësojnë përvojën e klientëve!
#Standardet #Cilësia #Siguria #DPS #Shërbime
Standardet vlejnë edhe për shërbime jo vetëm për produkte!
Për shembull:
- Hotele me standarde cilësie
- Restorante me siguri ushqimore
- Shërbime mjekësore me protokolle të sakta
Disa nga standardet kryesore ndërkombëtare, që ndihmojnë ofruesit e shërbimeve janë:
- SSH ISO 10002:2018 "Menaxhim i cilësisë - Kënaqësia e klientit - Udhëzimet për trajtimin e ankesave në organizata"
- SSH ISO/IEC 20000-1:2018 "Teknologji informacioni - Menaxhimi i shërbimit - Pjesa 1: Kërkesat e sistemit të menaxhimit të shërbimit"
- SSH EN 13816:2005 "Transporti - Logjistika dhe shërbimet - Transporti publikpër udhëtarë - Përcaktimi i cilësisë së shërbimit markimi dhe matja"
- SSH ISO21902:2021 "Turizmi dhe shërbimet e ngjashme me të — Turizëm i arritshëm për të gjithë — Kërkesa dhe rekomandime"