Ky standard evropian specifikon funksionalitetin, pozicionin, kufizimet dhe kontrollin e një sistemi frenimi të gjurmës magnetike (sistemi MTB) i instaluar në karroca për përdorim në frenim emergjent dhe në kushte të ulëta ngjitjeje në trenat e linjës kryesore deri në shpejtësinë 280 km/h. Ai mbulon vetëm llojet e pezullimit të lartë të MTB dhe jo llojin e pezullimit të lartë/të ulët dhe të ulët të MTB.
Ky dokument përmban gjithashtu metoda testimi dhe kritere pranimi për një sistem MTB. Ai identifikon ndërfaqet me pajisjet elektrike, karrocat, binarët dhe sistemet e tjera të frenimit.
Në bazë të standardeve ekzistuese ndërkombëtare dhe kombëtare, janë përcaktuar kërkesa shtesë për:
- kushtet e aplikimit për sistemin MTB;
- forcat e vonesës dhe frenimit;
- veçoritë funksionale dhe të projektimit; - kërkesat e forcës;
- testet e zbatimit të tipit, serisë dhe automjeteve.
Për projektimin dhe llogaritjen krijohet një "sipërfaqe referimi".
Directives related to this standards.
PUBLISHED
SSH EN 16207:2014+A1:2019
IN_DEVELOPMENT
prSSH EN 16207:2025
50.99
FDIS or proof approved for publication
12 maj 2025