Publikuar
IEC 60335-2-114:2022 merret me sigurinë elektrike të e-Transportuesve Personal që përdoren në zonat private ose publike.
Pajisja mund të ketë një ose më shumë rrota, dispozita vetë-balancuese, dispozita për transportin e ngarkesave dhe mund të jetë për përdorim privat, komercial, të përbashkët ose me qira.
Shembuj të pajisjeve që janë brenda objektit të këtij standardi janë
– pajisje transporti vetë-balancuese me ose pa ndenjëse (të njohura edhe si tabela hover);
– skutera elektrike pa ndenjëse duke përfshirë skuterët me ndenjëse të shkëputshme;
– monorrota elektrike me ose pa sedilje;
– skateboard elektrike.
Ky standard nuk zbatohet për
– pajisje të destinuara ekskluzivisht për qëllime industriale;
– pajisje të destinuara për t'u përdorur në vende ku mbizotërojnë kushte të veçanta, të tilla si prania e një atmosfere gërryese ose shpërthyese (pluhur, avull ose gaz);
– motoçikleta elektrike me ndenjëse;
– biçikleta elektrike;
– motoçikleta elektrike;
– pajisje të destinuara ekskluzivisht për përdorim nga personat me aftësi të kufizuara fizike siç janë karriget me rrota me energji elektrike;
– pajisje me modalitet hibrid të energjisë, si p.sh. Personal e-Transporters që përfshijnë një motor të vogël me djegie të brendshme ku motori me djegie të brendshme është burimi kryesor i energjisë;
– Makinat komerciale të trajtimit të dyshemesë me lëvizje ose me këmbë (IEC 60335-2-72).
Një motoçikletë elektrike me ndenjëse klasifikohet si motoçikletë elektrike dhe një motoçikletë elektrike pa ndenjëse klasifikohet si skuter elektrik.
Për aq sa është e mundur, ky standard trajton rreziqet e zakonshme të sigurisë elektrike të paraqitura nga Personal e-Transporters që hasen nga të gjithë përdoruesit. Megjithatë, në përgjithësi, nuk merr parasysh
– personat (përfshirë fëmijët) aftësitë fizike, shqisore ose mendore të të cilëve; ose mungesa e përvojës dhe njohurive i pengon ata të përdorin pajisjen në mënyrë të sigurtë pa mbikëqyrje ose udhëzime;
– fëmijët që luajnë me pajisjen;
– siguria e vozitjes/drejtimit të pajisjes duke përfshirë aspekte të tilla si shpejtësia maksimale e arritshme, qëndrueshmëria, përshpejtimi, frenimi, dukshmëria, ergonomia dhe besueshmëria e kontrolleve të drejtimit si kontrollet e nxitimit ose frenimit.
Tërhiqet vëmendja për faktin se
– për pajisjet që synohen të përdoren në automjete ose në bordin e anijeve ose avionëve, mund të nevojiten kërkesa shtesë;
– në shumë vende, kërkesat shtesë përcaktohen nga autoritetet kombëtare shëndetësore, autoritetet kombëtare përgjegjëse për mbrojtjen e punës, autoritetet kombëtare të transportit dhe autoritete të ngjashme.
Ky botim i dytë anulon dhe zëvendëson botimin e parë të botuar në 2018. Ky botim përbën një rishikim teknik.
Ky botim përfshin ndryshimet e mëposhtme të rëndësishme teknike në lidhje me botimin e mëparshëm:
a) përafrimi me IEC 60335-1:2020;
b) ndryshimi i titullit të standardit për të pasqyruar shtrirjen e zgjeruar;
c) zgjerimi i fushës për të përfshirë një shumëllojshmëri të e-Transportuesve Personal;
d) futja e testimit UV për shenjat në e-Transportuesit Personal për përdorim të përbashkët në një hapësirë publike (7.14);
e) futja e sondës së provës 19 (8.1.1, 20.2, B.22.3, B.22.4).
Kjo pjesë 2 duhet të përdoret në lidhje me botimin e fundit të IEC 60335-1 dhe ndryshimet e tij, përveç rasteve kur ky botim e përjashton atë; në atë rast, përdoret botimi i fundit që nuk e përjashton atë. Ai u krijua në bazë të botimit të gjashtë (2020) të atij standardi.
WITHDRAWN
SSH IEC 60335-2-114:2018
PUBLISHED
SSH IEC 60335-2-114:2022
60.60
Standard published
14 sht 2023