Shfuqizuar
Ky raport teknik përcakton, me qëllim sigurimin e pajtueshmërisë ndërmjet vagoneve dhe qarkut të trasesë, limitet për interferenceën e metimeve të rrymës nga vagoni. Metodat e matjes dhe vlerësimit për verifikimin e konformitetit të vagonit për këto limite është presantuar në një aneks të dedikuar.
Limitet e interferences janë vetëm të aplikueshme për ndërveprimin e vagonëve e cila është parashikuar të ecur në linjat ekskluzivisht të pajisura me qarqe të preferuar të trasesë të listuar në këtë specifikim teknik. Rregullat teknike kombëtare të notifikuara janë akoma për tu përdorur në të gjithë rastet, ku linja mbi të cilën vagoni është parashikuar të ecipajiset me një tip të versionit të vjetër ose qarqe traseje jo të preferuarqë nuk janë listuar në këtë specifikim teknik. Megjithatë metodologjia e proves së vagonit (kushtet e infrastructures, konfigurimet e proves, kushtet operacionale, etj) të prezantuara në këtë specifikim teknik është gjithashtu i aplikueshëm për ta përputhur me qarqet jo të preferuara tëp trasesë. Ky specifikim teknik jep udhëzime mbi derivimin e limiteve të interferences së rrymës të specifikuar për vagonin dhe përcakton metodat e matjes dhe kriteret e vlerësimit në një aneks të dedikuar.
Ky specifikim teknik përcakton:
a) një structure të limiteve të interferences së rrymës për vagonin e aplikueshme për secilin nga tippet e mëposhtëme të sistemeve të tërheqjes:
1) DC (750 V, 1,5 kV dhe kV);
2) 16,7 Hz AC;
3) 50 Hz AC;
b) Metodologji për demostrimin e pajtueshmërisë ndërmjet vagonit dhe qarqeve të trasesë;
c) Metoda ematjes për verifikimin e limiteve të interferencës së rrymës dhe kriteret e vlerësimit.
Shënim 1 Paqrametrat bazë të qarqeve të trasesëtë shoqëruara me limitet e interferences së rrymëspër RST nuk janë në fushën e këtij specifikimi teknik.
Shënim 2 Ndonjë fenomen I lidhur me furnizimin me enrgji për tërheqje dhe mbrojtjen shoqëruese (mbi tensiooni, rryma e qarkut të shkurtër, tensioni mbi dhe nën nëse frenat rigjeneruese janë përdorur) është pjesë e projektimit të qarkut të trasesë dhe jashtë fushës së këtij specifikimi teknik.
WITHDRAWN
DS CLC/TS 50238-2:2015/AC:2016-07
95.99
Withdrawal of Standard
12 sht 2023
PUBLISHED
DS CLC/TS 50238-2:2020