DPS
Drejtoria e Përgjithshme e Standardizimit
Tel/Cel: +355 4 222 62 55
E-mail: info@dps.gov.al
Adresa: Rr.: "Reshit Collaku", (pranë ILDKPKI, kati VI), Kutia Postare 98, Tiranë - Shqipëri
Main menu

prSSH EN 14363:2016+A2:2022

Zbatime në hekurudhore - Testimi dhe simulimi për pranimin e karakteristikave të lëvizjes së mjeteve hekurudhore - Testet e sjelljes së lëvizjes dhe testet stacionare

Railway applications - Testing and Simulation for the acceptance of running characteristics of railway vehicles - Running Behaviour and stationary tests

General information

10.00     18 nën 2025

DPS

DPS/KT 256

European Norm

45.060.01  

Scope

Ky Standard Evropian përcakton procesin për vlerësimin e karakteristikave të lëvizjes së mjeteve hekurudhore për rrjetin evropian të shinave me gjerësi standarde (nominalisht 1 435 mm).

Përveç vlerësimit të karakteristikave të lëvizjes së mjeteve për proceset e pranimit, ky standard përcakton gjithashtu sasi dhe varësi që nuk përdoren drejtpërdrejt për qëllime pranimi. Ky informacion është për shembull i destinuar për validimin e modeleve të simulimit. Mund të përdoret gjithashtu për të përcaktuar kushtet e funksionimit jashtë kushteve të referencës që do të përdoren për miratim.
Vlerësimi i karakteristikave të lëvizjes zbatohet për mjetet të cilat:
- janë zhvilluar rishtazi;
- kanë pasur modifikime përkatëse të projektimit; ose
- kanë ndryshime në kushtet e tyre të funksionimit.
Procesi i vlerësimit bazohet në kushtet e specifikuara të testimit të synuar (shih 3.1) të dhëna në këtë dokument.
Përvoja gjatë shumë viteve ka treguar se mjetet që përputhen me këtë standard mund të operohen në mënyrë të sigurt në infrastrukturë me kushte më të rënda se kushtet e testimit të synuar, nëse zbatohen rregullat aktuale të përgjithshme të funksionimit. Si shembull, është përgjithësisht praktikë aktuale të kufizohet mungesa e pjerrësisë në kthesa nën një rreze të caktuar. Mund të jetë e nevojshme të përshtaten këto rregulla të funksionimit, nëse vërehet një përkeqësim i kushteve të infrastrukturës. Këto rregulla operimi përcaktohen në bazë kombëtare. Procedura për vlerësimin e këtyre rregullave operimi është jashtë fushëveprimit të këtij standardi.
SHËNIM 1 Ka marzhe të përfshira në vlerat kufitare të specifikuara dhe vlerësimin statistikor. Ato nuk mund të përcaktohen sasiisht, por ato shpjegojnë pse automjetet mund të operohen edhe me shpejtësi të plotë dhe mangësi të pjerrësisë në shumë raste jashtë kushteve të synuara të testimit.
Ky standard gjithashtu mundëson demonstrimin e përputhshmërisë kundrejt kushteve të synuara të testimit për rastin kur kombinimi i tyre nuk është i arritshëm gjatë testeve. Është gjithashtu e mundur të kryhet vlerësimi i një automjeti për kushte të kufizuara testimi, siç janë zonat e testimit 1 dhe 2 ose shpejtësi e reduktuar ose mangësi e reduktuar e pjerrësisë. Në këtë rast, miratimi i automjetit duhet të kufizohet në përputhje me rrethanat.
SHËNIM 2 Rregulloret kombëtare ndonjëherë lejojnë rritjen ose uljen e vlerave për shpejtësinë, rrezen e kthesës dhe mangësinë e pjerrësisë për operimin lokal bazuar në konsideratat e sigurisë duke marrë parasysh karakteristikat lokale të infrastrukturës (paraqitja e binarit, struktura e binarit, cilësia gjeometrike e binarit dhe kushtet e kontaktit). Këto karakteristika lokale mund të jenë të ndryshme nga ato të përfshira në vlerësimin për pranimin e automjetit.
SHËNIM 3 Metodat e këtij standardi mund të aplikohen gjithashtu për të mbledhur informacion në lidhje me përputhshmërinë midis automjetit dhe infrastrukturës me kushte më të rënda se kushtet e testimit të synuara. Rezultatet e hetimeve të tilla mund të përdoren për të përcaktuar rregullat e sigurta të funksionimit për kushte të tilla të infrastrukturës.
Kur testimi i automjetit tregon se performanca e një automjeti përputhet me kërkesat e këtij standardi kur vepron me shpejtësi maksimale dhe mangësi maksimale të pjerrësisë në kushte infrastrukturore që janë më të rënda se kushtet e testimit të synuara, rezultatet e marra pranohen dhe nuk ka nevojë të kryhen teste shtesë për të përmbushur kërkesat e përcaktuara në këtë standard.
Ky standard trajton katër aspekte:
1) Automjetet
Vlerësimi i karakteristikave të lëvizjes zbatohet kryesisht për të gjitha automjetet hekurudhore. Dokumenti përmban kritere pranimi për të gjitha llojet e automjeteve me forca nominale statike vertikale të rrotave deri në 225 kN (të rrotave më të ngarkuara të automjetit në konfigurimin e ngarkesës së vlerësuar të specifikuar në 5.3.2). Përveç kësaj, për automjetet e mallrave me forca nominale statike vertikale të rrotave deri në 250 kN, përcaktohen kriteret e pranimit. Kriteret e pranimit të dhëna në këtë dokument zbatohen për automjetet e projektuara për të vepruar në shina me gjerësi standarde.

Related directives

Directives related to this standards.

2016/797/EU

Life cycle

NOW

IN_DEVELOPMENT
prSSH EN 14363:2016+A2:2022
10.00 Proposal for new project registered
18 nën 2025

Related project

Adopted from EN 14363:2016+A2:2022 IDENTICAL