Publikuar
Standardi ISO 9001:2015 specifikon kërkesat për një sistem menaxhimi të cilësisë kur një organizatë:
a) duhet të demonstrojë aftësinë e saj për të ofruar në mënyrë të vazhdueshme produkte dhe shërbime që përmbushin kërkesat e klientëve si dhe kërkesat ligjore dhe rregullatore që janë të vlefshme, dhe
b) synon të rrisë kënaqësinë e klientit nëpërmjet zbatimit efektiv të sistemit, përfshirë proceset për përmirësimin e tij dhe sigurimin e përputhshmërisë me kërkesat e klientëve dhe kërkesat ligjore dhe rregullatore përkatëse.
Të gjitha kërkesat e ISO 9001:2015 janë të përgjithshme dhe synohen të jenë të zbatueshme për çdo organizatë, pavarësisht nga lloji apo madhësia e saj, ose nga produktet dhe shërbimet që ajo ofron.
WITHDRAWN
SSH ISO 9001:2001
PUBLISHED
SSH ISO 9001:2015
60.60
Standard published
23 maj 2024