Ky dokument jep udhëzime mbi mënyrat se si një organizatë e menaxhimit të objekteve (FM) mund të ndikojë në sjelljet organizative për të arritur rezultate të përmirësuara në menaxhimin e objekteve, duke përfshirë mënyrën se si ajo mund të angazhojë, fuqizojë dhe ndikojë përdoruesit, ofruesit e shërbimeve dhe palët e tjera të interesuara me njëri-tjetrin për rezultate dhe përvojë më të mirë përdoruesi, duke bashkëvepruar me mjedisin e ndërtuar.
Si pasojë, dhe njëkohësisht, këto sjellje mund të përdoren për të kontribuar në arritjen e objektivave dhe qëllimeve të organizatës kërkuese në një kuptim organizativ, pa marrë parasysh llojin e organizatës ose mjedisin e ndërtuar që është përfshirë. Kjo është lidhja themelore me rolin e FM-së siç është përcaktuar në ISO 41001.
Ky dokument ka për qëllim të ndërtohet mbi kërkesat e ISO 41001, i cili i përmbahet metodologjisë Plan-Do-Check-Act.
Ky dokument është i aplikueshëm për organizata të mëdha dhe të vogla.
VËREJTJE 1: Për qëllimet e këtij dokumenti, termi "organizatë" i referohet organizatës FM, përveç nëse përcaktohet ndryshe.
VËREJTJE 2: Termat "menaxhimi i objekteve" dhe "menaxhimi i facilitetit" mund të përdoren ndërlidhshëm.
IN_DEVELOPMENT
SSH EN ISO 41015:2023
10.00
Proposal for new project registered
9 pri 2025