Publikuar
Ky standard specifikon kërkesat e kushteve të sigurisë dhe verifikimin e tyre për projektimin dhe ndërtimin e makinerive (shih përkufizimin në pikën 3.2) për montimin dhe çmontimin e gomave në automjetet e listuara më poshtë dhe të identifikuara sipas kategorive ndërkombëtare M1, M2, N1, O1, O2, L4 dhe L5: a) makina b) autobusë c) kamionë d) mjete motorike për transport specifik ose special e) shtëpi të lëvizshme f) rimorkio mallrash g) rimorkio makinash h) katërçikleta me motor i) mjete motorike j) motoçikleta k) makinat bujqësore (nëse dimensionet e rrotave/gomave janë të përputhshme me dimensionet maksimale të treguara në udhëzimet e përdorimit të ndërruesit të gomave) Mjetet e renditura në pikat a) deri në f) duhet të kenë një masë të përgjithshme me ngarkesë të plotë jo më të madhe se 3,5 t. Këto makina janë krijuar për të siguruar që goma të vendoset saktë në timon në kushte të sigurta. Standardi përshkruan se si të eliminohen ose zvogëlohen rreziqet që vijnë nga përdorimi i parashikuar (ose përdorimi i pahijshëm, por i parashikueshëm në mënyrë të arsyeshme) të këtyre makinerive nga operatori gjatë funksionimit dhe shërbimit normal. Për më tepër, ai specifikon llojin e informacionit që prodhuesi duhet të japë në lidhje me procedurat e sigurta të punës. Standardi përshkruan të gjitha rreziqet e rëndësishme (siç renditen në Tabelën 1) dhe situatat dhe ngjarjet e rrezikut që lidhen me këto makina. Ky standard nuk zbatohet për rreziqet në lidhje me mirëmbajtjen ose riparimet e kryera nga personeli profesional i mirëmbajtjes.
Directives related to this standards.
Direktiva 2006/42/EC e Parlamentit Europian dhe e Këshillit të 17 majit 2006 për makinerinë, dhe amendimi i Direktivës 95/16/EC (rinovim)
PUBLISHED
SSH EN 17347:2021
60.60
Standard published
30 sht 2024