Ky standard evropian specifikon kërkesat teknike për të minimizuar rreziqet e renditura në pikën 4 që mund të lindin gjatë vënies në punë, funksionimit dhe mirëmbajtjes së mjeteve transportuese kur përdoren sipas synimit, duke përfshirë keqpërdorimin e arsyeshëm të parashikueshëm nga prodhuesi, kur kryhet në përputhje me specifikimet e dhëna nga prodhuesi ose përfaqësuesi i tij i autorizuar. Ai gjithashtu merr parasysh disa kërkesa të njohura si thelbësore nga autoritetet, prodhuesit e avionëve dhe pajisjeve mbështetëse tokësore (GSE), si dhe linjat ajrore dhe agjencitë e trajtimit. Ky standard evropian zbatohet për a) mjetet transportuese vetëlëvizëse me ose pa akomodimin e shoferit, b) mjetet transportuese vetëlëvizëse të pajisura me karrocë furgoni, c) mjetet me rripa transportues të tërhequr, të destinuara për t'u përdorur për ngarkimin/shkarkimin manual të avion. Ky standard evropian nuk zbatohet për asnjë shtesë ose pajisje shtesë të mjeteve të rripit transportues që hyjnë në ndarjen e ngarkesave të avionit për të lehtësuar ngarkimin dhe shkarkimin në të ("Sistemet e ngarkimit me shumicë të avionëve", ABLS). Ky standard evropian nuk zbatohet për sistemet pneumatike dhe për telekomandat pa kabllo. Kjo pjesë e EN 12312 nuk është e zbatueshme për automjetet me rripa transportieri të cilat janë prodhuar përpara datës së publikimit të këtij standardi evropian nga CEN. Kjo pjesë e EN 12312 kur përdoret në lidhje me EN 1915-1, EN 1915-2, EN 1915-3 dhe EN 1915-4 ofron kërkesat për automjetet me rrip transportues.
IN_DEVELOPMENT
prSSH EN 12312-3:2017+A1:2020
40.60
Close of voting
10 maj 2024
Only informative sections of projects are publicly available. To view the full content, you will need to members of the committee. If you are a member, please log in to your account by clicking on the "Log in" button.