Ky standard evropian: — përcakton forcat dhe momentet që duhen marrë parasysh në lidhje me masat, tërheqjen dhe kushtet e frenimit; — jep metodën e llogaritjes së stresit për boshtet me ditar të boshtit të jashtëm; — specifikon sforcimet maksimale të lejueshme që duhet të supozohen në llogaritjet për klasën e çelikut EA1N, EA1T dhe EA4T të përcaktuara në EN 13261:2020; — përshkruan metodën për përcaktimin e sforcimeve maksimale të lejuara për klasat e tjera të çelikut; — përcakton diametrat për seksionet e ndryshme të boshtit dhe rekomandon format dhe tranzicionet e preferuara për të siguruar performancën e duhur të shërbimit. Ky standard evropian është i zbatueshëm për: — boshtet e përcaktuara në EN 13261:2020 — boshtet me fuqi dhe pa fuqi dhe — të gjithë matësit e gjurmës3. Metoda e projektimit të akseve me fuqi të këtij standardi evropian zbatohet për: — boshtet me fuqi të ngurtë dhe të zbrazët për mjetet lëvizëse hekurudhore; - boshtet e forta dhe të zbrazëta pa fuqi të karrocave motorike; - boshtet e forta dhe të zbrazëta pa motor të lokomotivave. Metoda e projektimit të boshteve pa fuqi e këtij standardi zbatohet për boshtet e forta dhe të zbrazëta të mjeteve hekurudhore të përdorura për transportin e pasagjerëve dhe mallrave që nuk janë konsideruar në listën e mësipërme. Ky standard evropian zbatohet për akset e montuara në mjetet lëvizëse të destinuara për të punuar në kushte normale evropiane. Përpara përdorimit të këtij standardi evropian, nëse ka ndonjë dyshim nëse kushtet e funksionimit të hekurudhave janë normale, është e nevojshme të përcaktohet nëse një faktor shtesë projektimi duhet të zbatohet për sforcimet maksimale të lejueshme. Llogaritja e boshteve të grupit të rrotave për aplikime të veçanta (p.sh. makineritë shtypëse/veshuese/niveluese) mund të bëhet sipas këtij standardi evropian vetëm për rastet e ngarkesës së rrotullimit të lirë dhe rrotullimit në formimin e trenit. Ky standard evropian nuk zbatohet për ngarkesat e shkaktuara nga automjetet në modalitetin e tyre të punës. Ato llogariten veçmas. Kjo metodë mund të përdoret për aplikime të hekurudhave të lehta dhe tramvajit.
IN_DEVELOPMENT
prSSH EN 13103-1:2017+A1:2022
40.60
Close of voting
10 maj 2024
Only informative sections of projects are publicly available. To view the full content, you will need to members of the committee. If you are a member, please log in to your account by clicking on the "Log in" button.