Publikuar
1.1 Ky dokument specifikon rregullat e sigurisë për ndërtimin dhe instalimin e ashensorëve të rinj elektrikë të instaluar përgjithmonë, me tërheqje ose lëvizje pozitive, që shërbejnë nivele të përcaktuara uljeje, që kanë një mjet të projektuar për të transportuar pasagjerë ose pasagjerë dhe ngarkesa, të pezulluar me litarë ose zinxhirë dhe që udhëtojnë në një plan vertikal përgjatë shinave udhëzuese që janë të pjerrëta në një kënd midis 15° dhe 75° në lidhje me horizontalen.
1.2 Krahas kërkesave të këtij dokumenti, kërkesat shtesë duhet të merren parasysh në raste të veçanta (atmosferë potencialisht shpërthyese, kushte ekstreme klimatike, kushte sizmike, transport mallrash të rrezikshëm etj.).
1.3 Ky dokument nuk përfshin:
a) ashensorët me ngasje të ndryshme nga ato të përcaktuara në 1.1;
b) instalimi i ashensorëve elektrikë në ndërtesat ekzistuese në masën që hapësira nuk e lejon;
c) modifikime të rëndësishme (shih Shtojcën E) në një ashensor të instaluar përpara se ky dokument të vihet në zbatim;
d) pajisje ngritëse, të tilla si paternosters, ashensorët e minierave, ashensorët teatror, pajisjet me kafaz automatik, kapakët, ashensorët dhe ngritësit për kantieret e ndërtesave dhe punëve publike, ngritësit e anijeve, platformat për eksplorim ose shpime në det, pajisje ndërtimi dhe mirëmbajtjeje;
e) siguria gjatë transportit, instalimit, riparimit dhe çmontimit të ashensorëve;
f) ashensorët me shpejtësi nominale ≤ 0,15 m/s. Megjithatë, ky dokument mund të merret si bazë.
Zhurma nuk trajtohet në këtë dokument sepse nuk lidhet me përdorimin e sigurt të ashensorit. Dridhjet trajtohen vetëm për pjesët elektrike. Efektet e drejtpërdrejta në trupin e njeriut nuk konsiderohen si të dëmshme. 1.4 Ky dokument nuk specifikon kërkesat shtesë të nevojshme për përdorimin e ashensorëve në rast zjarri.
1.5 Duke marrë parasysh gjendjen e teknologjisë, qëllimi i standardit aktual është i kufizuar si më poshtë: - pjerrësia: lejohet një ndryshim në pjerrësi për shtegun e udhëtimit;
- rruga e udhëtimit: e kufizuar brenda rrafshit vertikal;
- kapaciteti maksimal i makinës: 7 500 kg (100 pasagjerë);
- shpejtësia maksimale e vlerësuar (v): 4 m/s.
Të dyja karakteristikat (kapaciteti dhe shpejtësia) janë të lidhura nga relacioni i dhënë në figurën 1 në vijim. [Figura 1 nuk paraqitet] Kapaciteti kryesor Q Kapaciteti maksimal v shpejtësia e vlerësuar Figura 1 - Shpejtësia dhe kapaciteti Dokumenti zbatohet për të gjithë komponentët përbërës të ashensorit duke përfshirë : binarët e drejtimit, udhërrëfyesit, pajisjen e funksionimit të pajisjes së sigurisë, binarët kundër, por përjashton strukturat mbështetëse, strukturat e inxhinierisë civile dhe ankorimet që trajtohen nga rregullore të tjera. 1.6 Ky dokument nuk është i zbatueshëm për ashensorët e pjerrët të cilët janë prodhuar përpara datës së publikimit të tij si EN.
Directives related to this standards.
Direktiva e BE 2014/33 e Parlamentit Europian dhe e Këshillit e datës 26 Shkurt 2014 mbi harmonizimin e ligjeve të Shteteve Anëtare në lidhje me ashensorët dhe komponentët e sigurisë për ashensorët (riformulim)
Të harmonizuara
PUBLISHED
SSH EN 81-22:2021
60.60
Standard published
7 sht 2022