DPS
Drejtoria e Përgjithshme e Standardizimit
Tel/Cel: +355 4 222 62 55
E-mail: info@dps.gov.al
Adresa: Rr.: "Reshit Collaku", (pranë ILDKPKI, kati VI), Kutia Postare 98, Tiranë - Shqipëri
Main menu

SSH EN 15746-4:2020

Zbatime në hekurudhë - Traseja - Automjete për rrugë hekurudhore dhe pajisjet e tyre - Pjesa 4: Kërkesa teknike për trafik, qarkullim dhe puna në rrjetet hekurudhore urbane

Railway applications - Track - Road-rail machines and associated equipment - Part 4: Technical requirements for running, travelling and working on urban rail
17 qer 2021

General information

60.60     17 qer 2021

DPS

DPS/KT 256

European Norm

93.100  

anglisht  

Buying

Publikuar

Language in which you want to receive the document.

Scope

1.1 Të përgjithshme Ky dokument specifikon kërkesat teknike për të minimizuar rreziqet specifike hekurudhore të makinerive autolëvizëse rrugore-hekurudhore - që tani e tutje të referuara si makina - dhe pajisjet përkatëse, të destinuara për përdorim në hekurudhat urbane. Këto rreziqe mund të shfaqen gjatë vënies në punë, funksionimit dhe mirëmbajtjes së makinerive kur kryhen në përputhje me specifikimet e dhëna nga prodhuesi ose përfaqësuesi i tij i autorizuar. Aty ku një makinë është projektuar dhe synuar për përdorim në hekurudhat kryesore dhe urbane, makina do të jetë në përputhje me kushtet më të vështira të FprEN 15746-1 dhe FprEN 15746-4. Në të gjitha rastet, makina do të jetë në përputhje me kërkesat e përcaktuara në FprEN 15746-2. Kërkesat në këtë dokument ndryshojnë ato në FprEN 15746-1 siç kërkohet për përdorimin e makinës në hekurudhat urbane.

Ky dokument nuk zbatohet për sa vijon:
- kërkesat për cilësinë e punës ose performancën e makinës;
- kërkesat specifike të vendosura nga operatori i makinës për përdorimin e makinerive, të cilat do të jenë objekt negocimi ndërmjet prodhuesit dhe menaxherit të hekurudhës urbane;
- lëvizja dhe puna duke mos qenë në shina;
- makina të veçanta të montuara përkohësisht në makina dhe pajisje të lidhura.

Ky dokument nuk përcakton kërkesat shtesë për sa vijon:
- funksionimi që i nënshtrohet rregullave të veçanta, p.sh. atmosfera potencialisht shpërthyese;
- rreziqet për shkaqe natyrore, p.sh. tërmet, rrufe, përmbytje;
- metodat e punës;
- operimi në kushte të rënda pune që kërkojnë masa të veçanta, p.sh. kushtet ekstreme mjedisore si: temperaturat e ngrirjes, temperaturat e larta, mjediset gërryese, mjediset tropikale, mjediset kontaminuese, fusha të forta magnetike;
- rreziqet që ndodhin kur përdoren për të trajtuar ngarkesa të varura të cilat mund të lëkunden lirshëm.

Për një makineri rrugore-hekurudhore supozohet se një mjet pritës i lejuar rrugor i BE-së do të ofrojë një nivel të pranuar sigurie për funksionet e tij bazë të projektuar përpara konvertimit. Përveç rasteve kur shprehimisht shprehet ndryshe në një klauzolë të veçantë, ky aspekt specifik nuk trajtohet në këtë standard evropian. Makinat e tjera të ndërtimit dhe mirëmbajtjes së shinave të përdorura në shina hekurudhore trajtohen në standarde të tjera evropiane, shih Aneksin B.

1.2 Fushëveprimi i hekurudhave urbane Sistemet hekurudhore urbane mbulojnë sistemet e Transportit të Drejtuar Urban (UGT) dhe mund të përfshijnë sisteme të tjera hekurudhore të përjashtuara nga objekti i Direktivës së Ndërveprueshmërisë 2008/57/EC (Neni 1.3 (a) dhe (b)). Sistemet e Transportit të Drejtuar Urban (UGT), të cilat mbulojnë metro, tramvaj dhe hekurudha të lehta, përkufizohen si sisteme të transportit publik të drejtuar në mënyrë të përhershme nga të paktën një hekurudhë, të destinuara për funksionimin e shërbimeve lokale, urbane dhe periferike të pasagjerëve me mjete vetëlëvizëse dhe të operuara. ose të ndara ose jo nga trafiku i përgjithshëm rrugor dhe i këmbësorëve.

Kategoritë e sistemeve hekurudhore urbane përfshijnë:
- (I) Metros: Sistemet UGT funksionojnë sipas të drejtës së tyre të kalimit dhe të ndara nga trafiku i përgjithshëm rrugor dhe i këmbësorëve. Rrjedhimisht, ato janë projektuar për operime në tunel, viadukte ose në nivel sipërfaqësor, por me ndarje fizike në mënyrë të tillë që aksesi i paqëllimshëm të mos jetë i mundur. Në pjesë të ndryshme të botës, sistemet e metrosë njihen gjithashtu si nëntokë, metro ose tub. Sistemet hekurudhore me probleme specifike ndërtimi që operojnë në një udhërrëfyes të veçuar (p.sh. hekurudha me një hekurudhë, raft) trajtohen gjithashtu si metro për sa kohë që ato janë të përcaktuara si pjesë e rrjetit të transportit publik urban.
- (II) Tramvajet: Sistemet UGT të pandarë nga trafiku i përgjithshëm rrugor dhe i këmbësorëve, të cilët ndajnë të drejtën e kalimit me trafikun e përgjithshëm rrugor dhe/ose të këmbësorëve dhe për këtë arsye janë të përfshira në legjislacionin e tyre kombëtar të trafikut rrugor përkatës (kodet e autostradave dhe përshtatjet specifike). (...)

Life cycle

NOW

PUBLISHED
SSH EN 15746-4:2020
60.60 Standard published
17 qer 2021

Related project

Adopted from EN 15746-4:2020

Preview

Only informative sections of projects are publicly available. To view the full content, you will need to members of the committee. If you are a member, please log in to your account by clicking on the "Log in" button.

Login