DPS
Drejtoria e Përgjithshme e Standardizimit
Tel/Cel: +355 4 222 62 55
E-mail: info@dps.gov.al
Adresa: Rr.: "Reshit Collaku", (pranë ILDKPKI, kati VI), Kutia Postare 98, Tiranë - Shqipëri
Main menu

SSH EN 15746-3:2020

Zbatime në hekurudhë - Traseja - Automjete për rrugë hekurudhore dhe pajisjet e tyre - Pjesa 3: Kërkesa teknike për trafikun

Railway applications - Track - Road-rail machines and associated equipment - Part 3: Technical requirements for running
17 qer 2021

General information

60.60     17 qer 2021

DPS

DPS/KT 256

European Norm

93.100  

anglisht  

Buying

Publikuar

Language in which you want to receive the document.

Scope

1.1 Të përgjithshme Ky dokument trajton kërkesat teknike për të minimizuar rreziqet specifike hekurudhore të makinave autolëvizëse rrugore-hekurudhore, siç përcaktohet në EN 15746 1:2020, 3.1, që tani e tutje të referuara si makina, kur projektohen dhe synohen të funksionojnë në hekurudhat evropiane brenda objektit të Direktivës Evropiane 2007/58/EC. Modaliteti i drejtimit është një opsion i krijuar nga prodhuesi i cili lejon përdorimin e makinës në një infrastrukturë të caktuar hekurudhore pa pasur nevojë për rregulla të veçanta operacionale.
SHËNIM 1: Përdorimi i pajisjeve speciale të sigurisë së binarëve (d.m.th. pjesë e sistemeve automatike të mbrojtjes së trenit) nuk do të thotë domosdoshmërisht që makina ka një modalitet funksionimi; disa menaxherë të infrastrukturës përdorin pajisje të tilla si mjete mbrojtëse për makineritë në mënyrat e udhëtimit dhe/ose të punës.
SHËNIM 2: Ky dokument është shkruar për matës nominal të gjurmës 1 435 mm; mund të aplikohen kërkesa të veçanta për funksionimin në infrastruktura me linja diametri të ngushtë ose të gjerë. Hekurudhat urbane dhe hekurudhat që përdorin të tjera përveç ngjitjes ndërmjet hekurudhës dhe rrotave nuk përfshihen në këtë dokument.

Ky dokument nuk zbatohet për sa vijon: - kërkesat specifike të vendosura nga operatori i makinës për përdorimin e makinerive, të cilat do të jenë objekt negocimi ndërmjet prodhuesit dhe menaxherit të infrastrukturës;
- Udhëtimi dhe puna si në shina ashtu edhe jashtë saj;
- vrapimi në hekurudhë urbane.

Për një makineri rrugore-hekurudhore supozohet se një mjet pritës i lejuar rrugor i BE-së do të ofrojë një nivel të pranuar sigurie për funksionet e tij bazë të projektuar përpara konvertimit. Përveç rasteve kur shprehimisht shprehet ndryshe në një klauzolë të veçantë, ky aspekt specifik nuk trajtohet në këtë standard evropian. 1.2 Vlefshmëria e këtij dokumenti

Ky dokument zbatohet për të gjitha makinat që janë brenda objektit të Rregullores së Komisionit (BE) Nr 1302/2014 për lokomotivat dhe mjetet lëvizëse të pasagjerëve.

Related directives

Directives related to this standards.

2016/797/EU

Të harmonizuara

Life cycle

NOW

PUBLISHED
SSH EN 15746-3:2020
60.60 Standard published
17 qer 2021

Related project

Adopted from EN 15746-3:2020

Preview

Only informative sections of projects are publicly available. To view the full content, you will need to members of the committee. If you are a member, please log in to your account by clicking on the "Log in" button.

Login