Publikuar
Ky standard evropian specifikon metodat e provës dhe kriteret e pranimit për një sistem frenimi për përdorim në trenat termikë dhe elektrikë vetëlëvizës, në dokumentin e mëposhtëm të quajtur EMU/DMU, që operojnë në rrugët e rrjetit të sistemit hekurudhor konvencional evropian. Ky standard evropian është i zbatueshëm për:
- të gjitha dizajnet e automjeteve të reja të trenave termikë dhe elektrikë vetëlëvizës;
- të gjitha riparimet kryesore të EMU/DMU nëse përfshijnë ridizajnim ose ndryshim të gjerë të sistemit të frenimit të automjetit në fjalë.
Ky standard evropian nuk mbulon:
- trenat e tërhequr me lokomotivë të cilët janë të specifikuar në EN 14198; - mjetet lëvizëse të tranzitit masiv i specifikuar nga EN 13452 (të gjitha pjesët);
- Trenat me shpejtësi të lartë që operojnë me shpejtësi më të mëdha se 200 km/h të cilat janë të specifikuara nga EN 15734-1 dhe testet në EN 15734-2.
Kërkesat e testimit funksional të përcaktuara në këtë standard evropian supozojnë se automjetet janë të pajisura me arkitekturën e sistemit të frenimit siç përcaktohet në prEN 16185 1. Performanca e frenimit e marrë nga aplikimi i testeve të përcaktuara në këtë standard evropian mund të përdoret për të vlerësuar përputhshmërinë me performancën e kërkuar të frenimit siç përcaktohet në prEN 16185-1.
WITHDRAWN
SSH EN 16185-2:2014
PUBLISHED
SSH EN 16185-2:2014+A1:2019
60.60
Standard published
19 gush 2020