DPS
Drejtoria e Përgjithshme e Standardizimit
Tel/Cel: +355 4 222 62 55
E-mail: info@dps.gov.al
Adresa: Rr.: "Reshit Collaku", (pranë ILDKPKI, kati VI), Kutia Postare 98, Tiranë - Shqipëri
Main menu

SSH EN 14033-4:2019

Zbatime në hekurudhë - Traseja - Makinat për ndërtim dhe mirëmbajtje të hekurudhës - Pjesa 4: Kërkesat teknike për qarkullimin, udhëtimin dhe punën në hekurudhën urbane

Railway applications - Track - Railbound construction and maintenance machines - Part 4: Technical requirements for running, travelling and working on urban rail
10 nën 2020

General information

60.60     10 nën 2020

DPS

DPS/KT 256

European Norm

93.100     45.120  

anglisht  

Buying

Publikuar

Language in which you want to receive the document.

Scope

1.1 Të përgjithshme
Ky dokument trajton kërkesat teknike për të minimizuar rreziqet specifike hekurudhore të makinave të ndërtimit dhe mirëmbajtjes së hekurudhave - që tani e tutje të referuara si makina, të destinuara për përdorim në sistemet hekurudhore urbane. Këto rreziqe mund të shfaqen gjatë vënies në punë, funksionimit dhe mirëmbajtjes së makinerive kur kryhen në përputhje me specifikimet e dhëna nga prodhuesi ose përfaqësuesi i tij i autorizuar.
Kërkesat në këtë standard ndryshojnë ato në EN 14033-1 në -3 siç kërkohet për përdorimin e makinës në sistemet hekurudhore urbane. Kur një makinë është projektuar dhe menduar për përdorim në sistemet hekurudhore kryesore dhe urbane, do të kërkohet pajtueshmëria me kushtet më të vështira të EN 14033-1 deri në -3 dhe EN 14033-4.
Ky dokument nuk zbatohet për sa vijon:
- kërkesat për cilësinë e punës ose performancën e makinës;
- makina që lëvizin dhe punojnë pa shina;
- Kërkesat specifike të vendosura nga pronari i makinës dhe/ose kompania operuese për përdorimin e makinerive, të cilat do të jenë objekt negocimi ndërmjet prodhuesit dhe menaxherit të hekurudhës urbane.
Ky dokument nuk përcakton kërkesa shtesë për sa vijon:
- funksionimi që i nënshtrohet rregullave të veçanta, p.sh. atmosfera potencialisht shpërthyese;
- rreziqet për shkaqe natyrore, p.sh. tërmet, rrufe, përmbytje;
- metodat e punës;
- operimi në kushte të rënda pune që kërkojnë masa të veçanta, p.sh. në tunele ose prerje, kushte ekstreme mjedisore si: temperatura ngrirëse, temperatura të larta, mjedise gërryese, mjedise tropikale, mjedise kontaminuese, fusha të forta magnetike;
- rreziqet që mund të ndodhin kur një makinë përdoret për të trajtuar ngarkesa të varura të cilat mund të lëkunden lirshëm.
Makinat e tjera të ndërtimit dhe mirëmbajtjes së shinave të përdorura në shina hekurudhore trajtohen në standarde të tjera evropiane, shih Aneksin B.
1.2 Fushëveprimi i sistemeve hekurudhore urbane
Sistemet hekurudhore urbane mbulojnë sistemet e transportit të drejtuar urban (UGT) dhe mund të përfshijnë sisteme të tjera hekurudhore të përjashtuara nga objekti i Direktivës së Ndërveprueshmërisë 2008/57/EC (Neni 1.3 (a) dhe (b))1.
Sistemet e Transportit të Drejtuar Urban (UGT), të cilat mbulojnë metro, tramvaj dhe hekurudha të lehta, përkufizohen si sisteme të transportit publik të drejtuar në mënyrë të përhershme nga të paktën një hekurudhë, të destinuara për funksionimin e shërbimeve lokale, urbane dhe periferike të pasagjerëve me mjete vetëlëvizëse dhe të operuara. ose të ndara ose jo nga trafiku i përgjithshëm rrugor dhe i këmbësorëve.
Kategoritë e sistemeve hekurudhore urbane përfshijnë:
- (I) Metros: Sistemet UGT funksionojnë sipas të drejtës së tyre të kalimit dhe të ndara nga trafiku i përgjithshëm rrugor dhe i këmbësorëve. Rrjedhimisht, ato janë projektuar për operime në tunel, viadukte ose në nivel sipërfaqësor, por me ndarje fizike në mënyrë të tillë që aksesi i paqëllimshëm të mos jetë i mundur. Në pjesë të ndryshme të botës, sistemet e metrosë njihen gjithashtu si nëntokë, metro ose tub. Sistemet hekurudhore me probleme specifike ndërtimi që operojnë në një udhërrëfyes të veçuar (p.sh. hekurudha me një hekurudhë, raft) trajtohen gjithashtu si metro për sa kohë që ato janë të përcaktuara si pjesë e rrjetit të transportit publik urban.
- (II) Tramvajet: Sistemet UGT të pandarë nga trafiku i përgjithshëm rrugor dhe i këmbësorëve, të cilët ndajnë të drejtën e kalimit me trafikun e përgjithshëm rrugor dhe/ose të këmbësorëve dhe për këtë arsye janë të përfshira në legjislacionin e tyre kombëtar të trafikut rrugor përkatës (kodet e autostradave dhe përshtatjet specifike).
- (III) Hekurudha e lehtë: Hekurudha e lehtë përkufizohet si një sistem UGT që operohet në pjesë të sistemit që nuk janë të ndara nga trafiku i përgjithshëm rrugor dhe i këmbësorëve, dhe në pjesë të sistemit me të drejtë kalimi të ndarë. Ndarja mund të përfshijë disa seksione të linjës ku qasja e paqëllimshme nuk është e mundur.
- (IV) Sistemet hekurudhore lokale të cilat me vendim kombëtar në përputhje me nenin 1 (3) a) ose b) të Direktivës 2008/57/EC mund të përjashtohen nga Sistemi Hekurudhor i Komunitetit Evropian.

Life cycle

NOW

PUBLISHED
SSH EN 14033-4:2019
60.60 Standard published
10 nën 2020

Related project

Adopted from EN 14033-4:2019

Preview

Only informative sections of projects are publicly available. To view the full content, you will need to members of the committee. If you are a member, please log in to your account by clicking on the "Log in" button.

Login