Ky dokument specifikon kërkesat për pranimin e mjeteve të simulimit të përdorura për vlerësimin e projektimit të sistemeve të furnizimit me energji për tërheqje në lidhje me TSI Energy.
Ky dokument është i zbatueshëm për simulimin e sistemeve të furnizimit me energji elektrike tërheqëse AC dhe DC, në kuadrin e vlerësimit të kërkuar nga Direktiva (BE) 2016/797. Metodat dhe parametrat e përcaktuar në këtë dokument kanë për qëllim vetëm përdorimin në hartimin e sistemit të furnizimit me energji tërheqëse, dhe kështu ky dokument konsideron vetëm vlefshmërinë e mjeteve brenda nënsistemit të energjisë TSI për të gjitha rrjetet hekurudhore të parashikuara.
Ky dokument nuk merret me vlefshmërinë e mjeteve të simulimit përmes matjes.
Ky dokument përqendrohet në funksionet e simulimit bazë që përmbajnë ekuacionet dhe funksionet të cilat llogaritin lëvizjen mekanike të trenave dhe gjithashtu që llogaritin rrjedhën e ngarkesës së sistemit të furnizimit me energji tërheqëse. Duke vepruar kështu, ky dokument ofron të gjitha kërkesat e nevojshme për të demonstruar se një mjet simulimi mund të përdoret për qëllimet e miratimit të TSI të sistemeve të furnizimit me energji tërheqëse. Do mjet simulimi i cili plotëson kërkesat e pranimit të rasteve të provës në këtë dokument mund të përdoret për të përcaktuar përputhshmërinë TSI për të gjitha sistemet e të njëjtit tension dhe frekuencë pa ndonjë kërkesë për vërtetim të mëtejshëm si pjesë e procesit të vlerësimit të TSI.
Ky dokument përfshin kontrollet për modifikimin e mjeteve të simulimit, në veçanti kufijtë e zbatueshmërisë së certifikimit kur modifikohen mjetet. Këto kontrolle përqendrohen në përcaktimin nëse funksionet thelbësore të modelit të simulimit janë modifikuar.
Ky dokument siguron vetëm kërkesat për demonstrimin e algoritmeve dhe llogaritjeve të funksioneve bazë. Përdorimi i një mjeti të certifikuar simulimi, në përputhje me këtë dokument, nuk tregon, në vetvete, praktikë të mirë në hartimin e sistemit të furnizimit me energji elektrike tërheqje, as nuk garanton që modelet e simulimit dhe të dhënat për infrastrukturën ose trenat e përdorur në mjet janë të sakta për një kërkesë e dhënë. Zgjedhja dhe aplikimi i çdo modeli dhe të dhëne, të përbërësve individualë të sistemit, në një model, pra, i nënshtrohet proceseve shtesë të verifikimit dhe jo në fushën e këtij dokumenti. Zhvillimi kompetent i modeleve të projektimit dhe të kuptuarit e plotë të limiteve të mjeteve të projektimit mbeten kërkesa në çdo model të sistemit. Ky dokument nuk zvogëlon asnjë element të nevojës për dizajnuesit kompetent për të udhëhequr procesin e projektimit.
Rastet e provës dhe të dhënat e paraqitura në pikën 6 të këtij dokumenti nuk paraqesin një rrjet ekzistues, por këto të dhëna përdoren si rrjet teorik / virtual vetëm për qëllimin e verifikimit të funksionalitetit bazë.
SHENIM Një rast i ri provë do të hartohet duke marrë parasysh metro, tramvaje dhe karroca që përdorin DC 600 V ose DC 750 V. Deri sa të jetë i disponueshëm ky rast provë, ky dokument mund të aplikohet edhe në sistemet e autobusëve në metro, tramvaj dhe karrocë. Ky rast provash gjithashtu do të integrojë sistemet hekurudhore duke përdorur DC 750 V.
Për më tepër, aplikimi i këtij dokumenti siguron që të dhënat e daljes nga mjetet e ndryshme të simulimit janë konsistente kur ato janë duke përdorur të njëjtin grup të të dhënave hyrëse të listuara në pikën 6.
Ky dokument vlen vetëm për simulimin e karakteristikave të sistemeve të furnizimit me energji tërheqëse në frekuencën e tyre nominale për sistemet AC ose DC. Ai nuk konsideron studime harmonike, studime të sigurisë elektrike (p.sh. potencial hekurudhor), studime të qarkut të shkurtër ose pajtueshmëri elektromagnetike mbi një spektër të frekuencës së gjerë. Ky dokument nuk detyron përdorimin e një mjeti të veçantë simulimi në mënyrë që të vërtetojë hartimin e një sistemi të furnizimit me energji tërheqëse.
Ky dokument nuk konsideron modele komplekse me përbërës aktivë siç janë konvertuesit e frekuencës statike.
Directives related to this standards.
PUBLISHED
SSH EN 50641:2020
60.60
Standard published
3 gush 2020