Publikuar
IEC / TR 62669: 2019 (E) është një Raport teknik. Ky dokument paraqet një seri studimesh rastesh në të cilat fushat elektromagnetike (EM) vlerësohen në përputhje me IEC 62232: 2017. Studimet e rastit të paraqitura në këtë dokument përfshijnë qëllimisht rrezatimin e stacioneve bazë (BS). BS transmeton në një ose më shumë antena duke përdorur një ose më shumë frekuenca në intervalin 110 MHz deri në 100 GHz dhe vlerësimet e ekspozimit të RF marrin parasysh kontributin e burimeve të ambientit të paktën në intervalin e frekuencës 100 kHz deri 300 GHz.
Do studim rasti është zgjedhur për të ilustruar një skenar tipik të vlerësimit të BS dhe përdor metodat e hollësishme në IEC 62232: 2017. Studimet e çështjeve janë dhënë vetëm për udhëzime dhe nuk janë zëvendësues për një kuptim të plotë të kërkesave të IEC 62232: 2017. Bazuar në mësimet e nxjerra nga secili rast studimi, propozohen rekomandime në lidhje me temat e vlerësimit RF që do të konsiderohen në rishikimin e ardhshëm të IEC 62232. Metodologjitë dhe qasjet e përshkruara në këtë dokument janë të dobishme për vlerësimin e produkteve të hershme 5G të prezantuara për provat e konsumatorit ose vendosjet.
Ky dokument siguron bazën dhe arsyetimin për të aplikuar një qasje pajtueshmërie bazuar në fuqinë aktuale maksimale të transmetuar ose EIRP. Udhëzimi për mbledhjen dhe analizimin e informacionit në lidhje me fuqinë e transmetuar të një stacioni bazë dhe vlerësimin e ekspozimit maksimal të tij maksimal RF bazuar në studime modelimi ose studime matëse në vendet operative (në rrjete, nën-rrjete ose prova në terren) është paraqitur gjithashtu.
Ky botim i dytë anulon dhe zëvendëson edicionin e parë të botuar në vitin 2011. Ky botim përbën një rishikim teknik.
Fjalë kyçe: Ekspozimi njerëzor, pajisjet pa tela të komunikimit, forca e fushës RF, densiteti i energjisë dhe SAR në afërsi të stacioneve bazë të radiokomunikacionit
Replaces
DS IEC/TR 62669:2011
PUBLISHED
DS IEC/TR 62669:2019
60.60
Standard published
20 gush 2019
Only informative sections of projects are publicly available. To view the full content, you will need to members of the committee. If you are a member, please log in to your account by clicking on the "Log in" button.