Publikuar
Ky standard evropian specifikon kërkesat themelore për për sistemin e frenimit të trenave të tërhequr nga lokomotiva:
- Për trenat e tërhequr nga lokomotivat dhe të destinuara për përdorim të përgjithshëm çdo mjet është i pajisur me sistemin tradicional të frenave me një tub frenues që përputhet me sistemin e frenave UIC.
Shënim: Kjo siguron përputhshmërinë teknike të funksionit të frenimit ndërmjet mjeteve me prejardhje të ndryshme në një tren (shih 5.4).
- Kërkesat për mjetin dhe trenin janë të nevojshme për trenat e tërhequr nga lokomotiva dhe të destinuara. Në rastin e një sistemi frenues UIC, zbatohet ky standard; nëse jo, zbatohet EN 16185 ose seria EN 15734.
Arkitektura e frenave UIC e përshkruar në këtë standard (shih 5.4) mund të përdoret për frenat e trenave me shumë njësi dhe trenat me shpejtësi të lartë të përshkruar në seritë EN 13452, EN 16185 dhe EN 15734.
Ky standard evropian gjithashtu merr parasysh funksionet e kontrollit elektrik, elektronik dhe sistemet shtesë të frenimit si frenat dinamike dhe frenat e pavarura të adezionit.
Kërkesat e sistemit të frenimit, të cilat janë specifike për makinat në rrugë, janë përcaktuar në EN 14033-1.
Ky standard evropian nuk zbatohet për sistemin e frenimit të mjeteve hekurudhore, i cili specifikohet në EN 13452-1.
WITHDRAWN
SSH EN 14198:2016
PUBLISHED
SSH EN 14198:2016+A1:2018
60.60
Standard published
4 shk 2019