Publikuar
Kjo pjesë e standardit EN 16186 zbatohet për kabinat e shoferit të Njësisë Shumëfishe Elektrike (EMU), Njësisë Shumëfishe Dizel (DMU), hekurudhat, lokomotivat dhe rimorkiatorët.
Shënim 1: Ky standard zbatohet për mjetet lëvizëse në fushën e Direktivës 2008/57/EC "Kjo pjesë e EN 16186 zbatohet për tavolinat e shoferit të instaluar në të majtë, në të djathtë ose në një pozicion qendror në kabinën e shoferit. Për OTM-të, shih EN 14033 1 "teksti i fshirë" dhe EN 15746 1 "teksti i fshirë".
Kjo pjesë e EN 16186 përcakton:
- të dhënat antropometrike;
- kushtet e dukshmërisë nga kabina e shoferit, duke përfshirë shikueshmërinë përpara dhe pozicionet referuese të sinjaleve të linjës;
- metodat e vlerësimit.
Shënim 2: Për shkak të kufizimeve të sistemeve hekurudhore, niveli i shikimit të ofruar personave jashtë zonës së përcaktuar antropometrike mund të ndryshojë. I përket sistemit të menaxhimit të sigurisë të operatorit për të trajtuar kufizimin e mundshëm të dukshmërisë së përparme, nëse shoferi përdor pozicione ekstreme të sedilies së kombinuar me lartësi trupore ekstreme. Vendosjet e sedilieve dhe pozicionimet e shoferëve në lidhje me pamshmërinë, kur ata janë brenda ose jashtë sferës së të dhënave antropometrike të këtij standardi, nuk mbulohen nga ky dokument. Ky standard nuk është i zbatueshëm për tramvajet, metrotë dhe automjetet e lehta hekurudhore.
WITHDRAWN
SSH EN 16186-1:2014
PUBLISHED
SSH EN 16186-1:2014+A1:2018
60.60
Standard published
4 shk 2019