Publikuar
ISO 12219-6: 2017 përshkruan një metodë analitike cilësore dhe sasiore për komponimet organike gjysmëflurore të lëshuara nga pjesët e brendshme të automjetit nën kushte të simuluara të përdorimit real, dmth. Një automjet është parkuar për disa orë në rrezet e diellit direkte. Nën këto kushte, disa pjesë të brendshme dhe materiale arrijnë temperatura më të larta se 65 ° C (ISO 12219-4), p.sh. kroskot i makinës mund të arrijë temperatura deri në 120 ° C. Testi kryhet në dhomat e testimit të emetimit (dhomëza prove të vogla). Këto dhomëza prove të vogla kanë për qëllim të sigurojnë një funksion transferimi për emetimet e nivelit të automjeteve. Kjo metodë ka për qëllim vlerësimin e komponentëve të ri të pjesëve të brendshme të automjeteve, por në parim, mund të zbatohet për komponentët e makinave të përdorura. Metoda e përshkruar mund të kryhet ekskluzivisht si një test me temperaturë të lartë ose mund të kryhet në kombinim me përcaktimin e VOCs në 65 ° C në një afat, e cila është përshkruar në standardin ISO 12219-4.
PUBLISHED
SSH ISO 12219-6:2017
60.60
Standard published
29 jan 2019