Publikuar
Ky dokument jep udhëzime për planifikimin, konceptin, zhvillimin, zbatimin, mirëmbajtjen dhe përmirësimin e kodeve të sjelljes për kënaqësinë e klientit.
Ky dokument është i zbatueshëm për kodet që lidhen me produktet dhe shërbimet që përmbajnë premtime të bëra klientëve nga një organizatë lidhur me sjelljen e saj. Premtime të tilla dhe dispozita të ndërlidhura synojnë rritjen e kënaqësisë së klientit. Shtojca A jep shembuj të thjeshtë të komponentëve të kodeve për organizata të ndryshme.
Shënim: Në këtë dokument, termat "produkt" dhe "shërbim" u referohen rezultateve të një organizate që janë të destinuara ose të kërkuara nga një klient.
Ky dokument është i destinuar për përdorim nga ndonjë organizatë pavarësisht nga lloji ose madhësia e saj, ose produktet dhe shërbimet që ofron, duke përfshirë organizatat që hartojnë kodet e sjelljes së konsumatorit për përdorim nga organizatat e tjera. Shtojca C posaçërisht, jep udhëzime për bizneset e vogla.
Ky dokument ka për qëllim të sjellë kodet për kënaqësinë e klientit në lidhje me konsumatorët individualë që blejnë ose përdorin mallra, prona ose shërbime për qëllime personale apo shtëpiake, edhe pse është i zbatueshëm për të gjitha kodet e sjelljes së konsumatorit.
Ky dokument nuk përshkruan përmbajtjen thelbësore të kodeve të sjelljes së konsumatorit dhe nuk trajton lloje të tjera të kodeve të sjelljes, të tilla si ato që lidhen me ndërveprimin midis një organizate dhe personelit të saj, ose midis një organizate dhe furnizuesve të tij.
WITHDRAWN
SSH ISO 10001:2007
PUBLISHED
SSH ISO 10001:2018
60.60
Standard published
21 jan 2019