Publikuar
1.1 Të përgjithshme
Objektivi i çdo organizate, si pjesë e përmirësimit të vazhdueshëm, është të zvogëlojë numrin e problemeve (d.m.th. kushtet e padëshirueshme, defektet, dëmtimet) dhe të minimizojë ndikimin e tyre në cilësinë, performancën e shpërndarjes si dhe kostot, etj.
Kjo përmban përfshirjen e proceseve për zbulimin dhe eleminimit të çështjeve të rëndësishme dhe të përsëritura, që nënkupton të kenë probleme të identifikuara mirë, një kuptim të përbashkët të ndikimit të tyre dhe shkaqeve, si dhe të përcaktojë e zbatojë veprime të përshtatshme në mënyrë që këto probleme të mos ndodhin përsëri.
1.2 Qëllimi
Propozohet një metodologji për të përmirësuar mënyrën e daljes dhe menaxhimin e çështjeve, duke përfshirë komunikimin midis të gjitha palëve [p.sh. (MRB), prodhimi, inxhinieria e prodhimit, furnizuesi, klienti] për të zvogëluar ndikimin e tyre, që t'i përmbajnë lart sa më shumë dhe të parandalojnë përsëritjen (p.sh. sigurohet që masat e duhura të merren në vendin e duhur dhe në kohën e duhur).
PUBLISHED
SSH EN 9136:2018
60.60
Standard published
13 korr 2018