Publikuar
Ky standard evropian aplikohet për sistemet elektrike në bordet e automjetit të tipit trolejbus, siç përshkruhet në 3.1, ushquer me një tension linje nominale (Un) ndërmjet 600V rrymë e vazhduar dhe 750 V rryma e vazhduar. Ky standard evropian përcakton kërkesat dhe të dhënat strukturale, veçanërisht për të shmangur rrezikun elektrik për publikun dhe për stafin. Kur kërkesat speciale ukzistojnë për tralejbusat, të dhënat jepen për sigurinë mekanike dhe funksionale si edhe për mbrojtjen ndaj zjarrit. Ky standard evropian mbulon automjette e parashikuar për transport public të personave. Ky standard aplikohet për: - trolejbuzat; - autobuzat me trase ekzistuese për udhëzim në sipërfaqen e rrugës; - autobuse të drejtuar me kolektor të heqjes së rrymës bipolare në tavan. Ky standard evropian nuk aplikohet për: a) automjette elektrike me vetëm furnizim të brendshëm me fuqi: 1)automjetet hibride; 2)automjette me motor diesel-elektrik; 3) automjetet me bateri me lendë djegëser; 4) automjette me bateri; b) automjetet me lidhje mbrojtëse të sigurt: 1) Trena udhëtarësh me rrota gome; 2) autobusët e drejtuar me furnizim nga një rrymë e ndarë për trasenë; 3) autobusë të drejtuar në trase më një sistem furnizimi me rrymë njëpolare në tavan; c) automjette që operojnë jashtë zonave të aksesueshme për publikun: a) kamionët elektrik në autostradë. Udhëzimi dhe traseja e rrymës janë zgjidhje speciale dhe në këtë kohë nuk janë nën standardizimin si system të heqjes së rrymës së trolejbusit dhe linjave ajrore të kontaktit(OCL). Ai I referohet kryesisht rrjeteve tokësore, por referenca bëhet për gjithashtu për rrjetet e izoluara galvanikisht. Aneksi A lidhet me karakteristikat e detajuara të projektimit të trolejbusëve. Aneksi B dhe C lidhen me sistemet e lidhjes. Fusha e detajuar e këtyre anekseve jepet në Aneksin B.
WITHDRAWN
DS CLC/TS 50502:2008
PUBLISHED
SSH EN 50502:2015
60.60
Standard published
20 maj 2016