Publikuar
Ky raport teknik përcakton klasat e ndriçimit të përcaktuara në EN 13201-2 dhe jep udhëzime në përzgjedhjen e klasës më të përshtatshme për një situatë të caktuar. Për ta bërë këtë, ajo përfshin një sistem për të përcaktuar klasat e ndriçimit të duhur për fusha të ndryshme në natyrë publike në aspektin e parametrave të përshtatshëm për të garantuar qëllimet e paraqitura në parathëniet. Vendimi nëse një rrugë duhet të jenë e ndriçuar është përcaktuar në politikat kombëtare të ndriçimit rrugor. Kjo ndryshon nga vendi ose komuna. Udhëzime të veçanta janë zakonisht në dispozicion në nivel kombëtar për secilin vend. Ky raport teknik nuk jep kriteret mbi të cilat mund të merret një vendim të driçohet një zonë, dhe as si duhet të përdoret një instalim ndriçimi. Udhëzimi i mëtejshëm është dhënë në CIE 115: 2010 (paragrafi 1.2 dhe Shtojcën A). Metodat e paraqitura në nenet 5, 6 dhe 7 duhet të konsiderohen si pikënisje e një qasje gjithëpërfshirëse për ndriçim normal rrugor. Në këtë kuptim, modelet nuk mund të mbulojnë të gjitha rastet e ndryshme rrugore; ato paraqesin parametra të përgjithshëm dhe ndikimin mbi kërkesat e ndriçimit. Vetëm gjendja reale dhe karakteristikat e saj unike (gjeometria e rrugës, shënjat, mjedisi vizual, vështirësia e detyrës së drejtimit, mungesa e shikimit, rreziqet e shkëlqimit verbues për shkak të elementeve ekzistues, moti lokal, përdoruesit të veçanta siç janë shkalla e lartë e moshës ose njerëz të dëmtuar vizualisht, etj) mund të çojë në një përcaktim përfundimtar të klasës duhur të ndriçimit duke aplikuar teknikat e vlerësimit të rrezikut. Nevojat vizuale të përdoruesve të rrugës nën vëllime të reduktuara të trafikut gjatë periudhave të caktuara të natës ose nën kushtet e motit, dhe përfitimet pozitive të reduktimit të konsumit të energjisë dhe përmirësimet e mundshme mjedisore, janë disa nga konsideratat që justifikojnë instalimin e ndriçimit rrugor adaptiv. Ka një shumëllojshmëri të instrumenteve të përshtatshme, pajisje dhe metoda të cilat mund të përdoren për kontrollin inteligjente të një instalimi të ndriçimit rrugor. Sistemet e kontrollit variojnë nga aplikimet shumë të thjeshtë për deri tek më të sofistikuarat. Aneksi B është një ndihmë në zgjedhjen e nivelit të duhur të ndriçimit kur ndriçimi adaptiv është përdorur kur ai siguron një vlerësim më të rafinuar të ndriçimit ose nivele të dritës me klasë të veçantë ndriçimi. Përderisa ndriçimi apo nivelet e ndriçimit mund të jenë të ndryshme për t'iu përshtatur volumit të trafikut të reduktuar, kushteve të motit apo parametrave të tjerë, parametrat e cilësisë të klasës së ndriçimit të zbatueshëm specifikuar në EN 13201-2 duhet të mirëmbahen në të gjitha kohët. Ripërtëritja ose rinovimi i instalimeve të vjetëruara dhe joekonomike është e rëndësishme. Mund të jetë e mundur për të siguruar nivele ndriçimi të adaptuara me konsumin më të ulët të energjisë duke përdorur dizajne të reja dhe teknologji të reja. Përmirësimi i ndriçimit dhe sistemeve të kontrollit shpesh do të jap raporte të mira me kosto-përfitimi dhe periudha të shkurtra amortizimit Ky dokument nuk jep udhëzime për zgjedhjen e klasave të ndriçimit për stacionet e pagesave, tunelet apo kanalet dhe portat
PUBLISHED
DS CEN/TR 13201-1:2014
60.60
Standard published
12 qer 2015