Transporti i mallrave të rrezikshme (TDG) është një fushë, ku saktësia e kontrollit, matjeve dhe të dhënave të pajisjeve elektronike është thelbësore. Për të siguruar nivelin e nevojshëm të saktësisë së pajisjeve elektronike të përdorura në transportin e mallrave të rrezikshme zbatohet standardi i ri EN 15969-1:2022 'Çisterna për transportin e mallrave të rrezikshme - Ndërfaqja dixhitale për transferimin e të dhënave ndërmjet autoçisternës dhe strukturave të pa lëvizëshme - Pjesa 1: Specifikimet e protokollit - Kontrolli matjet dhe të dhënat përfundimtare' është pjesë e arkivës së standardeve të CEN.
Standardi EN 15969-1:2022 përcakton protokollin dixhital për transferimin e të dhënave ndërmjet një automjeti të rezervuar për transportin e lëngjeve dhe produkteve të gatshme, që furnizojnë klientët familjarë, kantieret e ndërtimit, stacionet e benzinës dhe aeroportet. Ndihmon dispeçerin të monitorojë dërgesat, të kontrollojë sasitë, që mungojnë dhe të zgjedhë mallrat me kontroll të menjëhershëm të stokut dhe printimin e faturave në faqen e klientit nëpërmjet integrimit në sistemin e kontabilitetit. Duke i lidhur sinjalet e monitorimit nga pajisjet matëse dhe kontrolluese me të dhënat GPS në automjetin cisternë, venndodhja e automjetit regjistrohet vazhdimisht dhe heqja e paautorizuar e produktit ose incidenteve të tjera raportohen menjëherë te dispeçeri.
Në nivelin teknik, standardi specifikon protokollet e të dhënave dhe formatin e tyre për komunikimin ndërmjet pajisjeve elektronike (TVE), kompjuterit (OBC) të automjetit-çisternë dhe pajisjeve monitoruese. Ai përfshin kërkesat për protokollin bazë FTL të përdorur në komunikim, formatin dhe strukturën e të dhënave FTL, që do të transportohen dhe një përshkrim të përmbajtjes së të dhënave FTL.
Versioni i rishikuar i standardit detajon shtimin e një sërë elementësh, të tilla si fushat e të dhënave për karburantin e avionëve ose fushat për regjistrimet e të dhënave dhe shmangien e gabimeve. Falë këtyre përditësimeve, standardi lejon operatorët e transportit të mallrave të rrezikshme të përshtatin me efikasitet pajisjet dhe procedurat elektronike, duke përmirësuar sigurinë e tyre.
Standardi EN 15969-1 u hartua nga komiteti teknik CEN/TC 296 'ÇISTERNA për transportin e mallrave të rrezikshme', një nga komitetet kryesore teknike të CEN, që harton standardet TDG, veçanërisht standardet evropiane të referuara në dy rregullore kryesore ndërkombëtare për transportin e mallrave të rrezikshme. mallrat: ADR (Marrëveshja në lidhje me Transportin Ndërkombëtar të Mallrave të Rrezikshme Rrugore) dhe RID (Rregullorja në lidhje me Transportin Ndërkombëtar të Mallrave të Rrezikshme me Hekurudhë).