Të gjithë e dimë se çfarë ndryshimi mund të bëjë një shërbim cilësor dhe organizatat e kësaj fushe, të cilat nuk e mundësojnë këtë shërbim, mund të paguajnë një kosto më të rëndë.
Në këtë kohë, ku ndryshueshmëria është risi dhe pritshmëritë e klientit po rriten, shërbimi tashmë është cilësuar si një mjet i vlefshëm shitjesh për të pasur përfitime më të mira financiare.
Standardet e reja ISO sapo janë publikuar për tu ardhur në ndihmë ofruesve të këtyre shërbimeve.
Standardi ISO 23592, Cilësia e Shërbimit - Parimet dhe modeli, përshkruajnë terminologjinë, parimet dhe modelin, të cilat përbëjnë një shërbim cilësor.
Standardi plotësohet nga një specifikim i ri teknik, ISO / TS 24082, i cili ofron udhëzime për hartimin e një shërbimi cilësor për të arritur pritshmëritë që klienti të mbetet i kënaqur.
Znj. Cansu Tumay, Menaxhere e komitetit të ISO-s, e cila hartoi standardin, tha se ‘Shumë organizata mund të mendojnë ose pretendojnë se janë të përqendruara te konsumatori por ato duhet të përpiqen ta bëjnë sa më gjithëpërfshirës qëllimin e tyre.
"Në tregun e sotëm konkurrues nuk mjafton të kesh vetëm një biznes të kësaj fushe, siç mund të jetë të pasurit e një personeli dhe përqëndrimi në shërbim, por për integrimin e shërbimit në çdo element të kulturës organizative dhe proceseve të turizmit", tha ajo.
Ajo tha se, ‘Ata që arrijnë të depërtojnë më tepër në atë se çfarë kërkojnë klientët, do të marrin jo vetëm vlerësimin e klientëve rreth shërbimeve të ofruara, por gjithashtu do të marrin një eksperiencë të jashtëzakonshme dhe një biznes fitimprurës në vazhdimësi’.
Të gjithë e dimë se çfarë ndryshimi mund të bëjë një shërbim cilësor dhe organizatat e kësaj fushe, të cilat nuk e mundësojnë këtë shërbim, mund të paguajnë një kosto më të rëndë.