Menaxherët e kujdesit shëndetësor sot gjenden në krye të një fushe kërkuese dhe transformuese, ku kërkimi i përsosmërisë në kujdesin ndaj pacientëve është i pa negociueshëm. Industria shëndetësore përballet me rregulla në zhvillim, kosto në rritje dhe një saktësi në rritje në rezultatet e pacientëve. Nevoja për menaxhim efektiv të cilësisë së kujdesit shëndetësor nuk ka qenë kurrë më kritike se sot.
Standardi ISO 7101 është standardi i parë ndërkombëtar për menaxhimin e cilësisë së kujdesit shëndetësor. Ai përshkruan kërkesat për një qasje sistematike ndaj sistemeve shëndetësore të qëndrueshme dhe me cilësi të lartë.
Gjashtë sfidat më të mëdha të menaxhimit të kujdesit shëndetësor
Industria e shëndetësisë sot përballet me një sërë sfidash komplekse, që vënë një në tension menaxhimin e kujdesit shëndetësor dhe kujdesin cilësor për pacientët.
Këtu janë gjashtë sfidat kryesore për ofrimin e kujdesit shëndetësor cilësor:
Rritja e kostove shëndetësore: Kostoja gjithnjë në rritje e kujdesit shëndetësor është një sfidë e vazhdueshme
Përputhshmëria me rregullat: Përputhshmëria me një tërësi rregulloresh të kujdesit shëndetësor në nivel rajonal, kombëtar dhe lokal mund të jetë e vështirë.
Kënaqësia e pacientit: Kënaqësia e lartë e pacientit shpesh është tregues i shërbimeve cilësore të kujdesit shëndetësor. Pacientët e kënaqur kanë më shumë gjasa të kenë marrë trajtime të përshtatshme dhe efektive, duke çuar në rezultate pozitive shëndetësore.
Mungesa e fuqisë punëtore: Sistemet shëndetësore luftojnë për të rekrutuar dhe mbajtur punonjës të stafit në një treg pune gjithnjë e më konkurrues.
Adoptimi i teknologjisë: Administratorët e kujdesit shëndetësor duhet të menaxhojnë adoptimin dhe përdorimin e teknologjisë së re të kujdesit shëndetësor në organizatën e tyre.
Ndryshimet demografike: Teksa brezi i të lindurve midis viteve 1960 dhe 1970 po plaken, ata duhet të përballen me sfidat e plakjes, të cilat po e bëjnë më të vështirë punën në sektorin e shëndetësisë me anë rritjes së numrit të pacientëve.
Disa zgjidhje për kujdes shëndetësor cilësor
Tejkalimi i sfidave të menaxhimit të kujdesit shëndetësor kërkon një qasje proaktive dhe planifikim strategjik. Standardi ISO 7101 mbi menaxhimin e organizatave të kujdesit shëndetësor do të luajë një rol kryesor në përcaktimin e shërbimeve dhe sistemeve shëndetësore cilësore.
Standardi ISO 7101 premton kujdes shëndetësor të sigurt dhe me cilësi të lartë kontribuon në Objektivat e Kombeve të Bashkuara për Zhvillimin e Qëndrueshëm (SDG). Ai siguron që burimet të përdoren në mënyrë efikase, përmirëson aksesin në kujdesin shëndetësor, promovon transparencën dhe llogaridhënien në sistemet e kujdesit shëndetësor, të cilat të gjitha janë parime themelore që qëndrojnë në themel të SDG-ve.
Në thelb, menaxhimi i cilësisë së kujdesit shëndetësor përputhet me misionin e gjerë të SDG-ve për krijimin e një shoqërie globale më të qëndrueshme, të barabartë dhe të shëndetshme.