Publikuar
Ndërfaqja e shërbimit për informacion në kohë reale (SIRI) është një specifikim për një ndërfaqe që lejon sistemet që ekzekutojnë aplikacione kompjuterike për të shkëmbyer informacione rreth performancës së planifikuar, aktuale ose të parashikuar të operacioneve të transportit publik. Qëllimi i kësaj WI është të përditësojë CEN/EN 15531-2:2015, i cili lejon çifte kompjuterësh serverësh të shkëmbejnë informacione të strukturuara në kohë reale për oraret, automjetet dhe lidhjet, së bashku me mesazhet e përgjithshme informative në lidhje me funksionimin e shërbimeve. Informacioni mund të përdoret për shumë qëllime të ndryshme, për shembull:
• Të sigurojë informacionin e nisjes në kohë reale nga ndalesa për t'u shfaqur në stacione, internet dhe sistemet e shpërndarjes celulare;
• Të ofrojë informacion në kohë reale për përparimin e automjeteve individuale;
• Të menaxhojë lëvizjen e autobusëve në roaming ndërmjet zonave të mbuluara nga serverë të ndryshëm;
• Të menaxhojë sinkronizimin e lidhjeve të garantuara ndërmjet shërbimeve të bartësit dhe furnizuesit;
• Për të shkëmbyer përditësime të planifikuara dhe në kohë reale të orarit;
• Për të shpërndarë mesazhe të statusit në lidhje me funksionimin e shërbimeve;
• Të ofrojë informacion mbi performancën për historikun operacional dhe sistemet e tjera të menaxhimit.
Zbatimet SIRI ka zbuluar një sërë përmirësimesh dhe disa përmirësime të vogla të nevojshme për një përdorim të suksesshëm dhe uniform të specifikimeve në të ardhmen. Elementët kryesorë të këtij artikulli të punës do të jenë: o Përgatitja e një botimi të përditësuar të TS si dokument o Përditësimi i XSD-së së zakonshme të pjesëve 1-5 SIRI. Puna e re do të marrë në konsideratë projektet e o kompanive PT dhe furnizuesve të IT-së veçanërisht në Zvicër, Gjermani, Francë, Holandë dhe Suedi o Trafiku hekurudhor o aksesueshmëria në transportin publik
Replaces
SSH EN 15531-2:2015
PUBLISHED
SSH EN 15531-2:2022
60.60
Standard published
28 korr 2023
Only informative sections of projects are publicly available. To view the full content, you will need to members of the committee. If you are a member, please log in to your account by clicking on the "Log in" button.