Publikuar
Ky dokument ofron procese që mund të përdoren për të analizuar rreziqet për cilësinë dhe sigurinë e kujdesit shëndetësor dhe vazhdimësinë e kujdesit kur shërbimet teleshëndetësore përdoren për të mbështetur aktivitetet e kujdesit shëndetësor. Duke përdorur proceset e menaxhimit të rrezikut, nxirren objektiva dhe procedura cilësore të cilat ofrojnë udhëzime për funksionimin e shërbimeve teleshëndetore. Këto përfshijnë, por nuk kufizohen në fushat e mëposhtme: — menaxhimin e proceseve të cilësisë së teleshëndetësisë nga organizata e kujdesit shëndetësor; — Menaxhimi i procesit strategjik dhe operacional në lidhje me rregulloret, menaxhimin e njohurive (praktika më e mirë) dhe udhëzimet; — proceset e kujdesit shëndetësor që kanë të bëjnë me njerëzit, siç janë aktivitetet, planifikimi dhe përgjegjësitë e kujdesit shëndetësor; — menaxhimin e burimeve financiare për mbështetjen e shërbimeve teleshëndetësore; — menaxhimi i menaxhimit të informacionit dhe sigurisë së përdorur në shërbimet teleshëndetësore; — proceset që lidhen me planifikimin dhe sigurimin e burimeve njerëzore, infrastrukturës, objekteve dhe burimeve teknologjike për përdorim nga shërbimet teleshëndetore. Ky dokument ofron një sërë udhëzimesh shembullore që përmbajnë objektiva dhe procedura cilësore për çdo fushë. Organizatat mund të zbatojnë proceset e menaxhimit të cilësisë dhe rrezikut të përshkruara në pikat 5 dhe 6 për të zhvilluar objektiva dhe procedura cilësore të përshtatshme për shërbimet teleshëndetësore që ofrojnë. Ky dokument nuk ofron udhëzime për prodhimin, montimin, konfigurimin, ndërveprueshmërinë ose menaxhimin e pajisjeve, produkteve ose sistemeve teknike. Aneksi A ofron procedura për zbatimin e shërbimeve teleshëndetësore nga një organizatë e madhe. Shtojca B ofron raste përdorimi për zbatimin e udhëzimeve të planifikimit cilësor në lloje të ndryshme të shërbimeve teleshëndetore në botën reale.
PUBLISHED
SSH EN ISO 13131:2022
60.60
Standard published
28 korr 2023