DPS
Drejtoria e Përgjithshme e Standardizimit
Tel/Cel: +355 4 222 62 55
E-mail: info@dps.gov.al
Adresa: Rr.: "Reshit Collaku", (pranë ILDKPKI, kati VI), Kutia Postare 98, Tiranë - Shqipëri
Main menu

SSH ISO 16355-4:2017

Zbatimet e metodave statistikore dhe të lidhura me teknologjinë e re dhe procesin e zhvillimit të produktit - Pjesa 4: Analiza e zërit jo sasior dhe sasior të klientit dhe zërit të palëve të interesuara

Applications of statistical and related methods to new technology and product development process — Part 4: Analysis of non-quantitative and quantitative Voice of Customer and Voice of Stakeholder
13 qer 2022

General information

60.60     13 qer 2022

DPS

DPS/KT 12

International Standard

03.120.30  

anglisht  

Buying

Publikuar

Language in which you want to receive the document.

Scope

ISO 16355-4:2017 përshkruan analizën e zërit të klientit (VOC) dhe zërit të palëve të interesuara (VOS). Këto përfshijnë përkthimin e VOC dhe VOS në nevoja të vërteta të klientit, prioritizimin e këtyre nevojave dhe krahasimin konkurrues të alternativave nga këndvështrimi i klientit. Ky dokument ofron gjithashtu rekomandime për përdorimin e mjeteve dhe metodave të aplikueshme. Përdoruesit e këtij dokumenti përfshijnë të gjitha funksionet e organizatës të nevojshme për të siguruar kënaqësinë e klientit, duke përfshirë planifikimin e biznesit, marketingun, shitjet, kërkimin dhe zhvillimin (R & D), inxhinierinë, teknologjinë e informacionit (IT), prodhimin, prokurimin, cilësinë, prodhimin, shërbimin, paketimin. dhe logjistikë, mbështetje, testim, rregullues dhe faza të tjera në harduer, softuer, shërbime dhe organizata të sistemit.

Life cycle

NOW

PUBLISHED
SSH ISO 16355-4:2017
60.60 Standard published
13 qer 2022

Related project

Adopted from ISO 16355-4:2017