Publikuar
ISO 16355-4:2017 përshkruan analizën e zërit të klientit (VOC) dhe zërit të palëve të interesuara (VOS). Këto përfshijnë përkthimin e VOC dhe VOS në nevoja të vërteta të klientit, prioritizimin e këtyre nevojave dhe krahasimin konkurrues të alternativave nga këndvështrimi i klientit. Ky dokument ofron gjithashtu rekomandime për përdorimin e mjeteve dhe metodave të aplikueshme. Përdoruesit e këtij dokumenti përfshijnë të gjitha funksionet e organizatës të nevojshme për të siguruar kënaqësinë e klientit, duke përfshirë planifikimin e biznesit, marketingun, shitjet, kërkimin dhe zhvillimin (R & D), inxhinierinë, teknologjinë e informacionit (IT), prodhimin, prokurimin, cilësinë, prodhimin, shërbimin, paketimin. dhe logjistikë, mbështetje, testim, rregullues dhe faza të tjera në harduer, softuer, shërbime dhe organizata të sistemit.
PUBLISHED
SSH ISO 16355-4:2017
60.60
Standard published
13 qer 2022