DPS
Drejtoria e Përgjithshme e Standardizimit
Tel/Cel: +355 4 222 62 55
E-mail: info@dps.gov.al
Adresa: Rr.: "Reshit Collaku", (pranë ILDKPKI, kati VI), Kutia Postare 98, Tiranë - Shqipëri
Main menu

SSH CISPR 25 ED5:2021

Automjete, varka dhe motorë me djegie të brendshme - Karakteristikat e ndotjes elektromagnetike - Kufijtë dhe metodat e matjes për mbrojtjen e marrësve në bord

Vehicles, boats and internal combustion engines - Radio disturbance characteristics - Limits and methods of measurement for the protection of on-board receivers
6 korr 2022

General information

60.60     6 korr 2022

95.99   

DPS

DPS/KT 8

International Standard

33.100.10     33.100.20  

anglisht  

Buying

Publikuar

Language in which you want to receive the document.

Scope

CISPR 25:2021 përmban kufij dhe procedura për matjen e trazirave të radios në intervalin e frekuencës nga 150 kHz deri në 5,925 MHz. Ky dokument zbatohet për automjetet, varkat, motorët me djegie të brendshme, rimorkiot, pajisjet dhe çdo komponent elektronik/elektrik të destinuar për përdorim në automjete, varka, rimorkio dhe pajisje. Referojuni botimeve të Unionit Ndërkombëtar të Telekomunikacionit (ITU) për detaje të alokimeve të frekuencave. Kufijtë synojnë të ofrojnë mbrojtje për marrësit në bord të instaluar (sipas udhëzimeve të prodhuesit) në një automjet nga shqetësimet e prodhuara nga komponentët/modulet në të njëjtin automjet. Llojet e marrësve që do të mbrohen janë, për shembull, marrës të transmetimit (zëri dhe televizion), radio celulare tokësore, radiotelefon, amator, radio qytetare, navigacion satelitor (GPS etj.), Wi-Fi, V2X dhe Bluetooth. Ky dokument nuk përfshin mbrojtjen e sistemeve të kontrollit elektronik nga emetimet e radiofrekuencave (RF) ose nga luhatjet kalimtare ose të tensionit të tipit puls. Këto lëndë janë të përfshira në publikimet ISO. Kufijtë në këtë dokument rekomandohen dhe i nënshtrohen modifikimit siç është rënë dakord ndërmjet klientit (p.sh. prodhuesi i automjetit) dhe furnizuesit (p.sh. prodhuesi i komponentëve). Ky dokument synohet gjithashtu të zbatohet nga prodhuesit dhe furnizuesit e automjeteve, të cilët do të shtohen dhe lidhen me parzmoren e automjetit ose me një lidhës të energjisë në bord pas dorëzimit të automjetit. Ky dokument përcakton metodat e provës për përdorim nga prodhuesit dhe furnizuesit e automjeteve, për të ndihmuar në projektimin e automjeteve dhe komponentëve dhe për të siguruar nivele të kontrolluara të emetimeve të frekuencave radio në bord. Kërkesat e emetimit në këtë dokument nuk synojnë të zbatohen për transmetimet e qëllimshme nga një radio transmetues siç përcaktohet nga ITU, duke përfshirë emetimet e tyre të rreme. SHËNIM 1 Ky përjashtim është i kufizuar në ato emetime të synuara të transmetuesit, të cilat largohen nga EUT si emetime të rrezatuara dhe janë të lidhura në linjën e telit në konfigurimin e matjes. Për transmetimet e kryera në frekuenca të prodhuara qëllimisht nga pjesa radio e një EUT, ky përjashtim nuk zbatohet. SHËNIM 2 Është e zakonshme që klientët dhe furnitorët të përdorin standardet e rregullimit të radios për të menaxhuar efektin e emetimeve të rreme nga një radio transmetues, përveç rasteve kur në planin e provës janë rënë dakord për kufijtë e emetimit të rremë. Ky botim i pestë anulon dhe zëvendëson botimin e katërt të botuar në vitin 2016. Ky botim përbën një rishikim teknik. Ky botim përfshin ndryshimet e mëposhtme të rëndësishme teknike në lidhje me edicionin e mëparshëm: përfshirjen e brezave të rinj të frekuencës, fshirjen e aneksit në qelizat TEM, përfshirjen e anekseve për pasigurinë e matjes, përmirësim të përgjithshëm.

Life cycle

NOW

PUBLISHED
SSH CISPR 25 ED5:2021
60.60 Standard published
6 korr 2022

Related project

Adopted from CISPR 25 ED5

Preview

Only informative sections of projects are publicly available. To view the full content, you will need to members of the committee. If you are a member, please log in to your account by clicking on the "Log in" button.

Login