Publikuar
Ky dokument ofron një përshkrim për shitësit që pranojnë vullnetarisht (më pas të referuar si 'ofruesit e shërbimeve pjesëmarrës'), të cilët dëshirojnë të ofrojnë shërbimin TPS-eCall në një mjedis tregu të hapur, ku përdoruesit mund të zgjedhin dhe ndryshojnë ofruesin e shërbimit. Ai fokusohet vetëm në rastin e përdorimit 'shërbimi TPS-eCall', siç është standardizuar në EN 16102, (dhe për sqarim, nuk zbatohet në lidhje me 112-eCall, ku nuk përfshihet asnjë ofrues TPS.) Dokumenti përcakton parakushtet, kërkesat dhe mjetet funksionale të nevojshme në mënyrë që përdoruesit e një shërbimi TPS-eCall të mund të zgjedhin dhe ndryshojnë ofruesin e tij/të tij të preferuar të shërbimit (TPSP) nga një sërë TPSP-sh të disponueshme, të cilët marrin pjesë në dispozitat e tregut të hapur të përcaktuara në këtë specifikim. Jashtë objektit të këtij dokumenti janë: a) çdo konsideratë komerciale (p.sh. nëse shërbimi ofrohet falas ose një shërbim me pagesë ose pjesë e një oferte të paketës së shërbimit komercial), b) çdo konsideratë kontraktuale (p.sh. se si një kontratë shërbimi midis një përdoruesi dhe krijohet një TPSP), c) çdo çështje që lidhet me sigurinë e TI-së në lidhje me sistemin e automjetit TPS, d) çdo konsideratë në lidhje me kostot e komunikimit (për zërin dhe të dhënat) në lidhje me shërbimin TPS-eCall e) çdo PSAP lidhur me konsideratat (për PSAP-të nuk ka asnjë ndikim në lidhje me ndryshimin e ofruesit, pasi çdo TPSP duhet të negociojë pranimin e ofrimit të shërbimit të tij me PSAP-të në vendet ku ofrohet shërbimi, përpara se të ofrohet një shërbim i tillë).
PUBLISHED
DS CEN/TS 17313:2019
60.60
Standard published
26 sht 2022
Only informative sections of projects are publicly available. To view the full content, you will need to members of the committee. If you are a member, please log in to your account by clicking on the "Log in" button.