Publikuar
Ky standard evropian specifikon parimet e trajtimit të ankesave në lidhje me shërbimet postare vendase dhe ndërkombëtare. Ai zbatohet si për shërbimet kombëtare ashtu edhe për ato ndërkufitare. Standardi jep gjithashtu udhëzime për procedurat e kompensimit dhe dëmshpërblimit. Ky standard evropian mund të zbatohet për të gjitha llojet e shërbimeve postare si shërbimin universal ashtu edhe atë jo-universal dhe nga të gjitha llojet e organizatave postare. Ai përcakton lloje të ndryshme ankesash dhe vendos një metodologji për trajtimin e ankesave në mënyrë që të përmirësojë shërbimin që u ofrohet përdoruesve të postës. Ai gjithashtu jep udhëzime për proceset e trajtimit të ankesave që do të vendosen nga ofruesit e shërbimeve postare me qëllim përmirësimin e cilësisë së shërbimit. Ky standard evropian ofron udhëzime përtej kërkesave të dhëna në ISO 10002 dhe ISO 9001, në mënyrë që të merret në konsideratë si efektiviteti dhe efikasiteti i një procesi të trajtimit të ankesave, dhe rrjedhimisht potenciali për përmirësimin e performancës së një organizate. Kur krahasohet me ISO 9001, objektivat e kënaqësisë së klientit dhe cilësisë së produktit janë zgjeruar për të përfshirë kënaqësinë e palëve të interesuara dhe performancën e organizatës. Ky standard evropian është i zbatueshëm për proceset e organizatës dhe për rrjedhojë parimet e menaxhimit të cilësisë mbi të cilat ai bazohet mund të vendosen në të gjithë organizatën. Duhet të theksohet se numri i ankesave të marra mund të mos jetë i lidhur me nivelin e shërbimit të dhënë. Përkundrazi, një numër i madh ankesash mund të pasqyrojnë efektivitetin e procesit të trajtimit të ankesave nga operatori postar
Replaces
SSH EN 14012:2008
PUBLISHED
SSH EN 14012:2019
60.60
Standard published
28 maj 2021
Only informative sections of projects are publicly available. To view the full content, you will need to members of the committee. If you are a member, please log in to your account by clicking on the "Log in" button.