DPS
Drejtoria e Përgjithshme e Standardizimit
Tel/Cel: +355 4 222 62 55
E-mail: info@dps.gov.al
Adresa: Rr.: "Reshit Collaku", (pranë ILDKPKI, kati VI), Kutia Postare 98, Tiranë - Shqipëri
Main menu

DS IEC/TS 61000-3-5:2009

Pajtueshmëria elektromagnetike (EMC) - Pjesa 3-5: Limitet - Limitet e luhatjeve të tensionit dhe shkëndijat elektrike në sistemet e furnizimit me fuqi të tensionit të ulët për pajisje nivel rryme të vlerësuar më të madhe se 75 A

Electromagnetic compatibility (EMC) - Part 3-5: Limits - Limitation of voltage fluctuations and flicker in low-voltage power supply systems for equipment with rated current greater than 75 A
21 maj 2019

General information

60.60     31 jan 2019

DPS

DPS/KT 8

Technical Specification

33.100.10  

anglisht  

Buying

Publikuar

Language in which you want to receive the document.

Scope

IEC/TS 61000-3-5:2009 merret me emetimin e zhurmave në sajë të luhatjeve të tensionit dhe shkëndijave elektrike. Rekomandimet në këtë specifikim teknik janë të aplikueshme për pajisje elektrike dhe elektronike që kanë një rrymë të vlerësuar në hyrje që e kalon 75 A për fazë dhe është parashikuar tzë lidhet me një sistem publik shpërndarjeje të tensionit të ulët të rrzmës alternative a.c.. Rekomandimet që specifikojnë informacionin që mundëson një autoritet furnizimi, prodhues, ose konsumator për akses në pajisje janë dhënë në Aneksin A. Ky botim i dytë anulon dhe zëvendëson IEC 61000-3-5, i publikuar si një Raport Teknik 2 në vitin 1994 dhe përbën një rishikim teknik. Ai përfshin ndryshimet e rëndësishme teknike në vijim në lidhje me edicionin e mëparshëm: Dokumenti në tërësi dhe titulli janë modifikuar për të eleminuar ndonjë konflikt me standardin IEC 61000-3-11 të publikuar. Përmbajtja e korrigjimit të Shtatorit 2009 dhe Majit 2010 janë përfshirë në këtë kopjo.

Life cycle

NOW

PUBLISHED
DS IEC/TS 61000-3-5:2009
60.60 Standard published
31 jan 2019

Related project

Adopted from IEC/TS 61000-3-5 Ed. 2.0 b

Preview

Only informative sections of projects are publicly available. To view the full content, you will need to members of the committee. If you are a member, please log in to your account by clicking on the "Log in" button.

Login